Van den Brink Onroerend Goed
Service
Welkom op onze service pagina
Hier vind je belangrijke informatie voor jouw verblijf in onze Short stay locaties en contact gegevens.
De digitale sleutel
Onderstaand de info die we willen communiceren over de digitale sleutel. We hanteren hierbij de volgende onderwerpen:
1. Waar moet mijn mobiele telefoon aan voldoen voor het gebruik van de digitale sleutel?
2. Hoe werkt de digitale sleutel?
3. Tips wanneer de digitale sleutel niet goed werkt.
1. Waar moet mijn mobiele telefoon aan voldoen voor het gebruik van de digitale sleutel?
Vereisten mobiele telefoon
Je mobiele telefoon moet het volgende bevatten om de digitale sleutel te kunnen gebruiken.
1. Bluetooth Low Energy (BLE)
– Noodzakelijk voor draadloze communicatie met het slot.
– De meeste moderne smartphones (vanaf ca. 2015) hebben dit standaard.
2. JUSTIN Mobile app geïnstalleerd
– Zie de handleiding hieronder bij punt 2. Hoe werkt de digitale sleutel?
3. Internetverbinding (tijdelijk)
– Alleen nodig om de mobiele sleutel te ontvangen (eenmalig) en om updates te synchroniseren
– Niet altijd nodig op het moment van openen
4. Mobiele sleutel
– Wordt door ons naar je telefoon gestuurd.
2. Hoe werkt de digitale sleutel?
Handleiding JustIN Mobile app
Stap 1: Download de app
– Android: open de Google Play Store. Zoek naar “JustIN Mobile”. Tik op “Installeren”
– iPhone (iOS): open de App Store. Zoek naar “JustIN Mobile”. Tik op “Download”
Stap 2: Account aanmaken of inloggen
– Open de app zodra deze is geïnstalleerd.
– Log in met je bestaande JustIN Mobile account of maak een nieuw account aan.
Stap 3: Digitale sleutel activeren
– Na inloggen zie je je digitale sleutel wanneer deze is toegewezen.
Stap 4: Deur openen met de app
– Ga naar de juiste deur.
– Open de app en tik op de sleutel of houd je telefoon bij de lezer.
– De deur opent als je gemachtigd bent.
Bekijk hier de video om te zien hoe het werkt.
3. Tips wanneer de digitale sleutel niet goed werkt.
Belangrijke tips
– Zorg dat je toestel up-to-date is.
– Zorg dat de JustIN Mobile app up-to-date- is. Controleer de werking direct na een update.
– Zorg dat Bluetooth en/of Locatievoorzieningen aanstaan.
– Zorg dat de JustIN Mobile app toestemming heeft om Bluetooth en/of Locatievoorzieningen te gebruiken. Toestemming kan worden gegeven bij het eerste gebruik van de app of via de
instellingen op je telefoon.
– Houd de telefoon een kwartslag gedraaid, als de deur niet opengaat.
– Gebruik de telefoon zonder hoesje, als de deur niet opengaat.
– Neem je telefoon altijd mee als je je shortstay-unit verlaat!
Let op:
Bel je buiten kantoortijden met ons noodnummer omdat je jezelf hebt buitengesloten, wees je dan bewust dat we een onkostenvergoeding van € 50 in rekening brengen om je weer toegang te geven. Ook dien je rekening te houden dat we niet altijd direct kunnen helpen en dat het meerdere uren kan duren voordat we in staat zijn om je weer toegang te geven.
Verdere informatie
Ik constateer schade binnen 24 uur na aankomst
Wanneer er bij aankomst of tijdens het verblijf in het appartement defecten geconstateerd worden aan het appartement of aan de appratuur, dan horen wij dit graag. Je kunt het reparatie-/storingsformulier invullen via deze link.
Mijn appartement is niet schoon bij aankomst
Wanneer je bij aankomst het appartement niet schoon aantreft is het van belang dit binnen 24 uur met bijbehorende foto’s aan ons te melden via het reparatie-/storingsformulier.
Het brandalarm gaat af, wat moet ik doen?
Wanneer het brandalarm afgaat, krijgt de meldkamer automatisch een signaal. Deze staat in direct contact met de brandweer.
Bij brand:
-Breng jezelf zo spoedig mogelijk in veiligheid.
-Verlaat het gebouw via de trappen in het midden van het gebouw of via de nooduitgangen. Deze bevinden zich aan beide kanten op het eind van elke verdieping.
-Bel bij een ernstige, acute situatie 112.
Bij vals alarm (bijvoorbeeld door koken):
-Blijf rustig en controleer direct of er sprake is van brandgevaar.
-Is er géén brand? Ventileer de ruimte goed (bijvoorbeeld door een raam open te zetten) om de rook of damp te laten verdwijnen.
-Stel anderen in het gebouw gerust dat er geen gevaar is. Zo weten bewoners en bezoekers wat te doen in beide situaties, zonder dat er verwarring ontstaat.
Hoe werkt de apparatuur?
- Wil je weten hoe de aircooling werkt in Rubens ga naar: Hoe werkt de aircooling
- Wil je weten hoe de kookplaat werkt ga naar: Hoe werkt de kookplaat
- Wil je weten hoe de afzuigkap werkt ga naar: Hoe werkt de afzuigkap
- Wil je weten hoe de magnetron werkt ga naar: Hoe werkt de magnetron
- Wil je weten hoe de vaatwasser werkt ga naar: Hoe werkt de vaatwasser
Belangrijke informatie over de rookmelder/afzuigkap
Bij het koken dien je te allen tijde gebruik te maken van de afzuigkap, hiermee voorkom je dat de rookmelder onnodig kan afgaan en de meldkamer gebeld gaat worden (kosten voor deze meldingen worden in rekening gebracht)
Schakel de rookmelder niet uit ook deze meldingen ontvangen wij ook van de meldkamer, kosten voor deze meldingen worden in rekening gebracht.
Ik heb een reparatie-/storingsverzoek
Moet er snel iets gerepareerd worden om verdere schade te voorkomen buiten kantoortijden kun je ons noodnummer bellen: 0341-553144
Gaat het om een schade of storing binnen kantoortijden of iets wat tot de volgende werkdag kan wachten dan kan je het reparatie-/storingsformulier invullen via deze link.
Mag ik na mijn zes maanden huur, nogmaals 6 maanden huren?
Je kunt maximaal 6 maanden een appartement in het short stay complex huren. Het is niet toegestaan hierna nogmaals te huren. Je kunt eventueel wel naar een van onze andere locaties als je wilt en als een appartment beschikbaar is.
Ik wil mijn huurovereenkomst opzeggen
Je kan je huur opzeggen door dit formulier in te vullen
Intimidatie, pesten of bedreigingen binnen onze short stay
Bij bewoners die medebewoners intimideren, pesten of bedreigen, heeft de verhuurder het recht zonder waarschuwing de huurovereenkomst per direct op te zeggen en de toegang tot het gebouw te weigeren.
Mocht jij je als huurder onveilig voelen, willen wij je vragen om dit zo snel mogelijk te melding via verhuur@vandenbrinkonroerendgoed.nl.
Afval
Het is verboden afval in de gangen te plaatsen. Bewaar geen afval in je appartement. Dit voorkomt ongedierte. Stort je afval buiten in de container die daarvoor is bedoeld.
Uitchecken
Op de laatste dag van je huurovereenkomst, kan je tot uiterlijk 12.00 uur gebruik maken van het appartement. De uitcheck vindt plaats op de 15e of de laatste dag van de maand.
Kom je er niet uit?
Wanneer je alles gelezen hebt maar er nog steeds niet uit komt zijn wij bereikbaar per telefoon en per mail. We zijn bereikbaar tijdens kantoortijden (ma-vrij 08:30-17:00).
Email: verhuur@vandenbrinkonroerendgoed.nl
Telefoon: 0341-553143
Buiten kantoortijden alleen voor storingen en calamiteiten: 0341-553144
Let op:
Bel je buiten kantoortijden met ons noodnummer omdat je jezelf hebt buitengesloten, wees je dan bewust dat we een onkostenvergoeding van € 50 in rekening brengen om je weer toegang te geven. Ook dien je rekening te houden dat we niet altijd direct kunnen helpen en dat het meerdere uren kan duren voordat we in staat zijn om je weer toegang te geven.
Waar kunnen we je mee helpen?
Waar kunnen we je mee helpen?
Contact
Horster-Engweg 5
3853 ME Ermelo
Navigatie
Website op maat door Studio Maatmerk