Van den Brink Onroerend Goed
Service
Welkom op onze service pagina, hier vindt u belangrijke informatie voor uw verblijf in onze Short stay locaties en contact gegevens.
Bereikbaar tijdens kantoortijden (ma-vrij 09:00-17:00 muv nationale feestdagen): 0341-553143
Buiten kantoortijden alleen voor storingen en calamiteiten: 0341-553144
Heeft u vragen over uw huurcontract of het huuraanbod dan kan u ons mailen via verhuur@vandenbrinkonroerendgoed.nl
Heeft u een reparatie verzoek of een storing dan kunt u het storing-/reparatieformulier invullen op deze pagina.
Bij ernstige acute situatie voor ambulance en/of politie; bel 112. Bij niet dringende zaken, bel met 0900-8844 of ga naar www.politie.nl
Je kan je huur opzeggen door dit formulier in te vullen
Moet er snel iets gerepareerd worden om verdere schade te voorkomen buiten kantoortijden kun je ons noodnummer bellen: 0341-553144
Gaat het om een schade of storing binnen kantoortijden of iets wat tot de volgende werkdag kan wachten dan kan je het reparatie-/storingsformulier invullen via dez link.
Bij brand krijgt de meldkamer een signaal. Deze staat in direct contact met de brandweer.
Breng jezelf zo spoedig mogelijk in veiligheid, verlaat het gebouw via de trappen in het midden van het gebouw of via de nooduitgangen deze bevinden zich aan beide kanten op het eind van elke verdieping.
Bij ernstige acute situatie voor ambulance en/of politie; bel 112. Bij niet dringende zaken, bel met 0900-8844 of ga naar www.politie.nl
Bij aankomst in het short-stay gebouw heb jij de de JustIN App geïnstalleerd en de digitale sleutel ontvangen
Belangrijk om te weten is dat je een Europese simkaart moet hebben en bij voorkeur een Europees toestel.
Zorg ervoor dat je altijd voldoende data op je telefoon hebt.
Update tijdig naar de laatste versie van de app, controleer de werking direct na de update.
Vergeet je telefoon niet mee te nemen als je het appartement verlaat.
Wil je weten hoe je de deuren kan openen met de digitale sleuten ga naar : Hoe werkt de sleutel
Wanneer er bij aankomst of tijdens het verblijf in het appartement defecten geconstateerd worden aan het appartement of aan de appratuur, dan horen wij dit graag. Deze meldingen kan je sturen naar beheer@vandenbrinkonroerendgoed.nl
Wanneer je bij aankomst het appartement niet schoon aantreft is het van belang dit binnen 24 uur met bijbehorende foto’s aan ons te melden via verhuur@vandenbrinkonroerendgoed.nl
Bij het koken dien je te allen tijde gebruik te maken van de afzuigkap, hiermee voorkom je dat de rookmelder onnodig kan afgaan en de meldkamer gebeld gaat worden (kosten voor deze meldingen worden in rekening gebracht)
Schakel de rookmelder niet uit ook deze meldingen ontvangen wij ook van de meldkamer, kosten voor deze meldingen worden in rekening gebracht
Bij bewoners die medebewoners intimideren, pesten of bedreigen, heeft de verhuurder het recht zonder waarschuwing de huurovereenkomst per direct op te zeggen en de toegang tot het gebouw te weigeren.
Mocht jij je als huurder onveilig voelen, willen wij je vragen om dit zo snel mogelijk te melding via verhuur@vandenbrinkonroerendgoed.nl.
Het is verboden afval in de gangen te plaatsen. Bewaar geen afval in je appartement. Dit voorkomt ongedierte. Stort je afval buiten in de container die daarvoor is bedoeld.
Op de laatste dag van je huurovereenkomst, kan je tot uiterlijk 12.00 uur gebruik maken van het appartement. De uitcheck vindt plaats op de 15e of de laatste dag van de maand.
Je kunt maximaal 6 maanden een appartement in het short stay complex huren. Het is niet toegestaan hierna nogmaals te huren. Je kunt eventueel wel naar een van onze andere locaties als je wilt en als een appartment beschikbaar is.
Nee, het is niet mogelijk het gebouw of een appartement te bezichtigen. De appartementen zijn constant bezet, alle informatie is op de foto's en video op onze website te zien.
- Wil je weten hoe je de deuren kan openen met de digitale sleuten ga naar : Hoe werkt de sleutel
- Wil je weten hoe de aircooling werkt in Rubens ga naar: Hoe werkt de aircooling
- Wil je weten hoe de kookplaat werkt ga naar: Hoe werkt de kookplaat
- Wil je weten hoe de afzuigkap werkt ga naar: Hoe werkt de afzuigkap
- Wil je weten hoe de magnetron werkt ga naar: Hoe werkt de magnetron
- Wil je weten hoe de vaatwasser werkt ga naar: Hoe werkt de vaatwasser
Er staan veel voorkomende vragen onder aan de pagina van de huurlocatie zelf. Staat je vraag niet op onze website dan kan je ons een mail sturen via verhuur@vandenbrinkonroerendgoed.nl
Waar kunnen we je mee helpen?
Waar kunnen we je mee helpen?
Contact
Horster-Engweg 5
3853 ME Ermelo
Navigatie
Website op maat door Studio Maatmerk